Putni nalozi - izrada, ispis i evidencija
Inter-biz, Informatičke usluge, Lošinjska 14, HR-42000 Varaždin, CROATIA
mob: + 385 (0) 98 680 847, PUTNI NALOZI

Evidencija putnih naloga i lokovožnje na jednom mjestu

ČPP

Često postavljana pitanja

Što sve PUTNIK može?

Program PUTNIK omogućava izradu i ispis putnih naloga, te evidenciju putnih naloga i lokovožnje za vozila korištena u vašoj tvrtki. Vezano uz to, PUTNIK obračunava iznose dnevnica koje je potrebno isplatiti djelatnicima (neoporezivi iznosi dnevnica, prema aktualnim pravilnicima). U program je ugrađeno niz pomoćnih funkcija kojima je omogućena brza izrada i obrada putnih naloga. Podaci o tvrtki, djelatnicima, vozilima, dnevnicama, relacija koje se koriste itd. unose se samo jednom, te postaju dostupni za daljnje korištenje.
Program automatski dodjeljuje oznake putnim nalozima (naravno, ako to želite), omogućava naknadno brzo korigiranje oznaka i automatsku dodjelu novih oznaka (uz mogućnost definiranja proizvoljnih pravila označavanja), pretraživanje putnih naloga i evidencije lokovožnje (pretražuje se kompletni sadržaj naloga i stavki lokovožnje, pa je moguće pronaći naloge i prema usputnim napomenama i ostalim podacima sadržanim u nalozima).

Program nudi mogućnost podešavanja načina ispisa putnih naloga i evidencije naloga i lokovožnje. Moguć je ispis na A4 listove, položene A4 listove (dva A5 lista naloga, kao košuljica), A5 ispis itd. Ispis je u potpunosti prilagodiv (npr. višestruki ispis naslovnica, oznaka original/kopija za blagajnu, broj stranica itd.).

Ispis evidencije putnih naloga u stvari predstavlja knjigu putnih naloga - ispis je moguć za zadano razdoblje, pojedine djelatnike i/ili vozila itd. Podatke je moguće snimiti i prebaciti u MS Excel, OpenOffice Calc ili slične programe koji će vam omogućiti dodatnu obradu podataka.

Evidencija lokovožnje je novost u inačici 2.14. Program evidentira stavke lokovožnje, omogućava njihovo pretraživanje, grupiranje prema djelatnicima, vozilima i datumima, ispis kompletne ili djelomične evidencije. Unos stavki je brz i izveden poluautomatski - pamte se stanja kilometar sata vozila, relacije lokovožnje i pripadajuća duljina puta u kilometrima itd. Ovisno o vrsti vozila (privatno ili službeno vozilo), te načinu korištenja (u službene svrhe, privatno) program različiti interpretira stavke, nudeći time mogućnost evidencije kompletnog korištenja vozila, dok se u obračun troškova korištenja vozila uzimaju samo određene stavke.

Za detaljni uvid u mogućnosti programa preporučamo preuzimanje demo inačice i pregled priložene dokumentacije.

A nalozi za putovanja u inozemstvo?

Od inačice 2.20 PUTNIK uključuje nekoliko modela za napredni obračun troškova dnevnica kod putovanja u inozemstvo. Uz svaki inozemni nalog definira se odredišna država te vrijeme prelaska granice - program automatski određuje udio tuzemnih i inozemnih dnevnica za to putovanje... Vezano uz inozemna putovanja, dodana je i napredna mogućnost rada sa više valuta (različite valute kod definiranja više dnevnica, različite valute vezane uz ostale troškove službenog putovanja...).

Dodatno, vezano uz naloge za službena putovanja u inozemstvo, omogućeno je proizvoljno definiranje valutni tečaja na razini naloga (+automatski dohvat prema datumu obrade ili putovanja), prema kojima se obračunavaju troškovi (kunski ili kombinirani, po želji korisnika). Također je omogućeno definiranje tečaja za isplatu akontacije - u pravilu se radi o isplati iz blagajne na neki drugi datum, pa se kod obračuna i o tome vodi računa - tečaj je u pravilu različit na dan isplate akontacije od onog na dan obračuna naloga. Ovisno o internim odlukama tvrtke, obračun je moguće izvesti na više načina - PUTNIK omogućava sve varijante obračuna!

Imam tvrtku/obrt. Treba li mi program za evidenciju putnih naloga?

Hm, pitanje je na mjestu. No, teško je odgovoriti. Ako vam svu papirologiju rješavaju u knjigovodstvenom servisu i ako ste zadovoljni njihovom uslugom onda vam vrlo vjerojatno ne treba. Ako sami sređujete račune, vodite knjige, ili pak znate da vaš knjigovođa nije ni jednom napravio nikakav putni nalog kako bi vam povećao troškove poslovanja i smanjio poreznu obvezu... onda razmislite.
Koristite li privatna vozila u službene svrhe? Da? Zasigurno trebate evidenciju putnih naloga. Ako ne radite putne naloge gubite novac! Za svaki prijeđeni kilometar privatnim vozilom imate pravo na naknadu troška u iznosu 2,00 kn! Dakle, vozite Varaždin-Zagreb da bi u Metro-u kupili potrošni materijal... prijeđete ukupno nekih 150-180km. Zašto ne bi evidentirali trošak 300-360 kuna ako na to imate pravo?! I uz to naravno trošak autoceste... PUTNIK će pola posla napraviti za vas!
Vaši djelatnici često putuju? Privatnim vozilima, službenim vozilima, vlakom, avionom? Vama sigurno treba evidencija putnih naloga. Bez obzira koju vrstu prijevoza koristili, PUTNIK će omogućiti brzo evidentiranje i izradu naloga, te obračun dnevnica djelatnicima!

Da li u tvrtki možemo koristiti PUTNIK na više neumreženih računala?

Da, možete koristiti PUTNIK na više neumreženih računala, ali vam za instalaciju i pokretanje za svako od računala treba novi ključ. Da bi dobili više ključeva, za svako od računala MORATE KUPITI DODATNU LICENCU (uz navođenje podataka o tvrtki i osnovnoj licenci koju ste kupili). Svaka dodatna licenca naplaćuje se 50% aktualne cijene osnovne licence PUTNIK-a. Npr. ako PUTNIK ima cijenu 1000 kn +PDV, dodatna licenca koju morate kupiti za svako od računala na kojem koristite PUTNIK se naplaćuje 500 kn + PDV! Za trajanja akcijskih ponuda, cijene mogu varirati, provjerite u cjeniku!

Da li je moguće korištenje programa PUTNIK u mreži?

Program PUTNIK ne koristi nikakvu posebnu tehnologiju koja bi omogućila napredni rad u mrežnom okruženju. U slučaju da trebate paralelno koristiti PUTNIK na više lokacija, a nad istim podacima/evidencijama, to je moguće isključivo ako više djelatnika ne radi istovremeno na evidentiranju naloga i lokovožnje. Drugim riječima, ‘rad u mreži’ je moguć, ali nije garantirano pouzdan! Svi korisnici mogu pregledavati naloge, ali u slučaju dodavanja naloga od strane više djelatnika u isto vrijeme nema garancije da će isto uspjeti, tj. da će se dodijeliti ispravni redni brojevi i slično. Zbog toga Inter-biz NE DAJE NIKAKVU GARANCIJU ZA KORIŠTENJE U MREŽNOM OKRUŽENJU niti snosi odgovornost za gubitak podataka koji na taj način može nastupiti.
No, savjet za korištenje u mreži je sljedeći – postaviti PUTNIK na neki poslužitelj/centralno računalo. Za računala na kojima se pokreće PUTNIK (uz poslužitelj) nije potrebno instalirati PUTNIK, ali je potrebno aktivirati ga! Dodjela ključa za ta računala je moguća isključivo uz kupnju dodatnih licenci po 50% cijene osnovne licence! Na tim računalima se PUTNIK ne instalira, već se pokreće direktno (shortcut) sa poslužitelja! Da bi se to moglo izvesti potrebno je podesiti network sharing za disk poslužitelja i isti mapirati na računalima koja trebaju pristupati PUTNIK-u! U svim slučajevima u kojima su kupci koristili PUTNIK na taj način, dosad nije zabilježen gubitak podataka ili neki ozbiljniji problem u korištenju - jedino se preporuča češće praćenje evidencije i provjera sinkroniziranosti podataka (prije svega stanje kilometar sata za vozila u evidenciji i automatsko određivanje oznaka putnih naloga).

Što ću sad? Treba mi mrežni rad više djelatnika istovremeno, a PUTNIK to ne može!?!

U pripremi je nova inačica programa PUTNIK 3. U pozadini te inačice nalazi se tehnologija relacijske baze podataka Firebird, koja omogućava lak i efikasan rad u mrežnom okruženju. Sučelje programa neće se previše mijenjati, ali će se onaj nevidljivi dio potpuno promijeniti. To će osigurati mogućnost rada više djelatnika istovremeno. Za kupce 2.x inačice PUTNIK-a osigurat će se prelazak na novu inačicu po povoljniijm cijenama.
Skrećemo pozornost na slično rješenje za izradu naloga vozila i djelatnika – PUTNIKTransporti – http://transporter.inter-biz.hr koje nudi mogućnost rada u mreži... Ipak, taj proizvod je prije svega namijenjen korištenju u autoprijevozničkim tvrtkama i ne nudi niz funkcija koje su ugranene u zadnju inačicu PUTNIK-a. Zahvaljujući popularnosti serije PUTNIK, pokrenut je razvoj kompletnog rješenja za autobusne tvrtke - rezultat je sustav PUTNIKAutobusi - http://autobusi.inter-biz.hr.

Kako razdvojiti evidenciju naloga i lokovožnje za različite godine?

Program sve podatke sprema u pomoćne .ptn datoteke, te direktorij Nalozi. Nakon što ste odradili neku godinu i želite voditi naloge samo za neku drugu godinu (bez da u istom trenutku u popisima vidite naloge ostalih godina) dovoljno je napraviti sljedeće:

  • neka je vaš PUTNIK u direktoriju C:\PUTNIK
  • iskopirajte cijeli direktorij (Windows Explorer/My Computer) – dobit ćete C:\Copy of PUTNIK
  • promijenite naziv direktorija C:\PUTNIK u npr. C:\PUTNIK2006
  • promijenite naziv direktorija C:\Copy of PUTNIK u npr. C:\PUTNIK2007
  • u direktoriju C:\PUTNIK2007 obrišite direktorije Nalozi i LokoBackup (ako postoji)
  • pokrenite PUTNIK.EXE sa željene lokacije
    • napravite shortcut na C:\PUTNIK2006\PUTNIK.EXE i nazovite ga PUTNIK2006
    • napravite shortcut na C:\PUTNIK2007\PUTNIK.EXE i nazovite ga PUTNIK2007
    • ili pokrećite direktno

Nakon ovog na vašem desktopu imat ćete dva PUTNIK-a. PUTNIK2006 i PUTNIK2007 – svaki za jednu godinu! BITNO JE NAPOMENUTI DA OVAKAV NAČIN KORIŠTENJA NE ZAHTIJEVA DODATNU LICENCU!

Mi smo knjigovodstvena tvrtka i trebamo voditi evidenciju naloga za mnogo partnera. Može li to PUTNIK?

Ukoliko demonstracijska inačica koja je dostupna na Internetu zadovoljava vaše potrebe onda svakako možete! No, ne postoji nikakav specijalni režim rada koji bi koristiti za rad sa više tvrtki istovremeno. Jedino što vam može olakšati posao jest evidencija po djelatnicima i vozilima, te na temelju toga razvrstvanje po tvrtkama. Ono što ćete tako dobiti jest: brza izrada naloga, laki pregled i ograničavanje prikaza i snimanja (knjiga naloga) evidencije, ispis naloga po želji. U svakom slučaju dobivate! No, program nije specijaliziran za nešto takvo.
Menu našim cijenjenim korisnicima postoji nekoliko knjigovodstvenih servisa i nismo dosad primili nikakve zamjerke. Samo savjete kako poboljšati program. Mnoge od funkcija ugrađenih u program su rezultatu upravo tih prijedloga!

A zašto da izaberemo PUTNIK a ne neko drugo rješenje dostupno na tržištu?

Kupnjom osnovne licence programa PUTNIK dobijate provjereno i kvalitetno rješenje za evidenciju putnih naloga. Ne tvrdimo da smo najbolji, niti da imamo najveći broj korisnika. No, svakodnevne reakcije naših korisnika potvrnuju da smo na dobrom putu. Program je unazad godinu dana nadograđen mnoštvom funkcija koje ne nudi većina konkurentskih alata.
Naš cilj je jasan – želimo ponuditi ono što vi kao naši korisnici trebate i tražite. Ako preuzmete demonstracijsku inačicu i čini vam se da je to ono što trebate, nemojte sumnjati! PUTNIK će zasigurno uspješno riješiti vašu potrebu za evidentiranjem putnih naloga. Ako ponuđena funkcionalnost nije dovoljna, nemojte oklijevati – javite se! Sve zahtjeve za novim funkcijama analiziramo i ugrađujemo bez naknade!
Kao kupci programa PUTNIK postajete naš partner. Jednom mjesečno (u pravilu, osim ako nema nikakvih novosti) na svoj e-mail dobijate besplatno najnoviju inačicu programa PUTNIK (verziju koju ste kupili). Time ste osigurani da uvijek koristite ono najbolje što nudimo.

Bitan nam je odnos sa kupcima i stoga sve postojeće, ali i potencijalne kupce potičemo na komunikaciju i iznošenje novih ideja. Slobodno se obratite e-mailom i dajte svoj prijedlog za nadogradnju PUTNIK-a!

Pridružite se i vi zadovoljnim korisnicima PUTNIK-a!

- naši korisnici -

 


Korisnici

Cijene
Download

Sučelje

UPUTE ONLINE

Naruči

Copyright © 2000-2009 by Inter-biz, Usluge u informatici